« Ronnie - Los Angeles // ePortfolio | Main | What Works ? Q&A »

March 22, 2006

Comments

name

hi this is erica well im 42 and i was wondering i dont like you or any thing my daughter does what is the youngiest age you would date i mean come on im 42 and im going out with some one 14 years younger then me and i love him?

veronica

plez like he is going to get on here
and write all you people back! come on
he is not going to take time out
of his busy schedule to write back!
i know he is adorible but come on...
you guys are obbsessed!!!! i no he will defeintly no write yall back you
you dream about RAPEING HIM!!!!

Tasia

is Channing really going out with Amanda Bynes??....if they r, they would be sooo cute together!!

ashleigh

What a lucky boy to be so loved.Lol. I agree he is really hot, but do you reckon he would have a good personality though???

Felicia

I never saw you before She's the man. but I hope you are really that sweet and cute and any girl that gets you is soooooooooo lucky you are the hottest guy I have seen, even sexier than brad pitt and leonardo de caprio!!!!

vicky

just finished watching she's the man for the um-teenph time, cant get ova how fit he looks. I ve always wanted to be a actress n he is sooooo inspiring, he sooo fit omg lol . i giv him 10/10 :P. XXXXX

vicky

hiya just me agen, just wanted to say i wud like die if i met him he is so ace, n dont u think more guys shud b like him n not sum fake weirdo, he original n honest xxxxmwah xxx

haley

OMG channing tatum is soooooo hotttttttttt !!!!!!! i love him in She's the man !!!!!! OMG

haley

OMG channing tatum is soooooo hotttttttttt !!!!!!! i love him in She's the man !!!!!! OMG !!!! i love him soooooooo much !!!!! i also think him and amanda are or would be sooooooooo cute together !!! but me and him would be sooooooo much cuter together !!!! OMG

haley

heilena

Channing is hot!!!!! he is so cute!!! jenna dewan (his girlfriend) is sooo damn lucky!!!!!!

Tiffany

I totally love you Channing!!! im soOo jealous of amanda from she's the man!! She got to fully pash him lyk, 5 times!!! I wish i was his girl....
P.S
He's the sexiest man alive!

becky kendrick

heyaaaa omg channing will u marry me!!!!i lov u so much and am blonde, i bet u lyk blondes..look channing yu are all i'v eva wnted in my life!and if therse anyway i cood meet yu tht wood b stunnin!i need to find everyhin oot bout u!am cmin 2 america in october hols and i am gna surch u down!!!ur soo cute and sweet bout dt u visit ur grandparents in the hols!(awwww)ur soo nice and my type i would just love to see you?where do you live!contact me!whta ur e-mail addy myns x.blondiebabe93.x@hotmail.com i think about you in classes and in my dreams wen i shop wen i eat everythin!!!i am goin to the cinema agen to see you in the big screens!!!plz darlin i wnt to see u plzzz i always tlk bout you to my m8s!!ur r wicked and you are da only man in da world hu is the sexiet,charming,sweetest,cutest,handsum,gorges,stunnin,HOT,everythin u r my hole world channing tatum!!!!i rely wnt to me u but how!plz contact me lov u lyk hell!!!!<3xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxkissessssssssssssssssssssssschanning tatummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXam scottish by da way!!!!!so it be dif to go oot wi a scots gal ryt!!!!:Dxxxxxxxxxx

NUMA 1 FAN (BECKY) XxX

number 1 fan!!!!!!alwayz and forever you blow my mind away and i have already planned it,when i'm 18 i am living in america and going to be either a modle or a actres nd i'll look out for you!so look out for me sexy blonde and good lookin smile!:D;Pi hope you and amanda are happy and as i am your biggest fan i aint gonna fuss lyk sum o da oda galz(bt hu cn blame them eh!!)bt all i hope is your happy coz dats all i wnt my biggest fan to be!!!!!so keep smilin sexy cya l8r ..Xx*kisses*xX..
[becky] [x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x]

becky k

All i hope for is that amanda and channign are happy and i love them both so much!They are my idols and r both reeli pretty!They r a work of art an i am gonna follow their footsteps, if i ever saw channing and amanda thn i wood prob brake my jaw because i wood b smilin so much!Bt i lov to do modellin and drama nd dancin so hey amanda nd channing i'l meet ya on tha red carpet, take care both of yaz and i am ur totally number 1 fan i would do anyfin for you and i will always b there for uz and keep up tha gd work and keep smilin and lookin glamarous and u both take my breath away!Love u'z ..Xx*kisses*xX..

colette connolly

i think i love you, which is so scary cause your a star and we will prob never meet.!!!!

Sophie Zelon

Hey Channing,
Me and my friends Maggie and Olivia totally think ur super hot! ur body, ur acting, but i don't love some of ur modeling pictures. And I don't love the shaved head. I like u just the way u were in She's the Man. If i were older i would definetly try and hook up with u! E-mail me back soon!!!
From,
Sophie
P.S. Don't EVER shave ur head again. Not a good look 4 u!

Sophie Zelon

Hey Channing,
Me and my friends Maggie and Olivia totally think ur super hot! ur body, ur acting, but i don't love some of ur modeling pictures. And I don't love the shaved head. I like u just the way u were in She's the Man. If i were older i would definetly try and hook up with u! E-mail me back soon!!!
From,
Sophie
P.S. Don't EVER shave ur head again. Not a good look 4 u!

Barb

Hey, I just finished watching She's the Man, and Channing is an amazing actor. If that's the way you treat a girl in real life, I would love to meet you. I don't know if it was just the acting or what, but you are amazing. I would of loved to be in Amanda Bynes' place. Well all I really have to say is that I love your acting skills, and you are gorgeous, but yeah

- Barb

vada

U R SEXXXXXXXXXXI!!!!!!!
AND IM NOT KIDDIN. EVEN MY LIL SIS IS OBSESSED WIT U!!
U R GOREGUOS!!I SWEAR!!
I WISH I COULD MEET U SOMEHOW=(
BYEBYE AND LOVE 4EVER

colombian lunatikk

ohh my god ohh my godd channing he is soooooooooooooooo perfectttt nuthing wrong with him everything is just so perfect and his voice god damn his voice!!!!!!!!! so deep so sexyy there are no words to explain you ur a god!!! if one day i have the chance to see him ill faint ok ur a just tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hottttttttttttttttttttttttttttt
soooooooooooooooooooooooooooooooooooo
finnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeee

damn

jessica

u r soooooo fine !!!!!!!!!! u r perfect there is nothing wrong with u my wish is 2 meet u
ur voice is sooooooooo sexy!!!!!!!!!!

[x].....sophie

Eveyone is soooooooo right he is so fit. Out of all the lads i've seen he is definetly the fittest xx I can't wait to see his new film ( it looks well gd )
Luv you 2 bits Channing xxxxxxxxxxxxxx

[x].....sophie

lol me again i forgot to add something.......
I would love to meet him it would meen the world to me xx and everything about him so god damn sexy i don't care how ever he looks because all the time he looks good xxxxxx luv you loadz xxxxxxx

-:JaMiE_a54:-

OF COURSE HE IS FINE AS HELL!!! DAMN I LIKE TO HIT THAT SHIT!! lol

Verify your Comment

Previewing your Comment

This is only a preview. Your comment has not yet been posted.

Working...
Your comment could not be posted. Error type:
Your comment has been saved. Comments are moderated and will not appear until approved by the author. Post another comment

The letters and numbers you entered did not match the image. Please try again.

As a final step before posting your comment, enter the letters and numbers you see in the image below. This prevents automated programs from posting comments.

Having trouble reading this image? View an alternate.

Working...

Post a comment

Comments are moderated, and will not appear until the author has approved them.

Your Information

(Name and email address are required. Email address will not be displayed with the comment.)

Presenting



  • Fashionblogads

NOTE


  • ManChic claims no credit for any images featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images, and do not wish them to appear here, please contact us and they will be promptly removed. ManChic is in no way responsible for, or has control of, the content of any external web site links. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content.

  • View Aleksandar TOMOVIC's profile on LinkedIn

  • Shopping Blog Directory
  • TopOfBlogs
Blog powered by Typepad

Ads